Tuesday, April 21, 2009

A few of my hard-working committee members !

3 comments:

Helas木村 said...

ok aku ingat balik k....
1. Aku kena suruh menari poco dalam air....

2.(big guy)- aku kna suruh pusing bumi 5 + 1 round dan rendam muka 10 saat dalam air...

3.IKa - aku kna conteng muka ala doremon.. pastu tym seberang sungai aku terusss terjatuh.. still sakit lagi ne(bontot) hahahah..

4.Kim..- nama glamour aku la KIM tym kelas mr.saleh(entrepreneurship).. huh, ne aku kna dukung mmber yg lebih berat dari aku ke khemah sebelh.. nasib aku sukses.. hehehe

kesimpulannya.. "semua itu kisah klasik untuk masa Depan".. hahahha...

congratulations for the committee member.. thumb up for u guys...

:.AtiqaMusa.: said...

disebabkan "kisah klasik untuk masa depan" itulah kamu jd juara kan mr.helas...

Helas木村 said...

M u n g k i n l a a a ... heheh
no laaa teamwork laa tuuuuu

kalau ada Anugerah Campers paling sporting sure aku dapat.. heheh coz juara bertahan xda hahahahah